I just want to fall asleep.

Godmorgon , eller godkväll vad du än vill kalla det!
Jag föredrar godkväll , för det låter mer som att jag ska sova snart!
Men iallfall, chekade just mina besökar-sak.. Och såg att läsarna gått ner , och igentligen bryr jag mej..
men ändå inte. För jag skriver inte på min blogg för någon annan , utan för att jag har lust att skriva!

Men kvällen har varit chill , träffat massa kompisar! Mycket trevligt.. Och jag är just nu sjuuukt trött!
Så det blir att dejta sängen och kolla någon as soft film och somna! För imorgon ska jag förmodligen packa mer och städa klart rummet. Sen blir det kyrkan med Moa , Bea & Jossan, sån konfermation sak ni vet , skit drygt!
Så det vet ni iallafall & nu ska jag gå och fixa mej och tvätta alla mina (2) piercingar & frächa upp tänderna efter allt godis. NamNam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0