Just nu, Just idag.. Är jag stark..

..or something lajk that. Or what?!
- man bara : wow snygg!
Nejmen , ni undrar kanske varför bloggen ser ut såhär?
Jo , det är för att jag ska försöka fixa den lite , man bara : Lycka till Amanda o sen en sån dära *himling med ögonen grejj* Jag bara : TAACK =D
Dem bara : Ehm.. oookay? Nejmen , jag kan serriöst inte vara serriöst.. Horbolle.
Eller vad nu hemskt heter på engelska ?! Ja , men jag har glömt berätta , jag har fått tillbaka jätte många prov.. Har gått toppen bra faktiskt.
Engelska Hörförståelse: G
Engelska Läsförståelse: VG :D
Engelska Gramatik: G
No Matspjälkning/blodomloppet: G
Musikprov: Ig , (fick göra om-prov. Fick nog G)

Sen tror jag inte jag har fått fler :O?
Men aa juste , idag ska vi bara packa här hemma , så en rätt chill lördag.
(& ja , vi ska flytta! till Hässlehåla ! )
Sen ikväll, så ska jag vara nyttig och äta naturgodis , torkade bananer o sånt dära.0
Fast.. vi har godis i skåpet så det blir nog inte så...
Men nu är det slutsnackat och som sagt , ikväll blir det ändringar här ;)

Peace!


Kommentarer
Postat av: frida

känns som jag kommenterar din blogg ofta, men ja förhoppningsvis uppskattar du det (a

i alla fall.

ska du flytta ?

du byter väl inte skola också ? ;/

2010-10-23 @ 16:16:56
URL: http://fridasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0